יום שבת, 12 בינואר 2013

מבצעים מהממים במלונות ב-זבנהאוזן מורקאפלה, הולנד

זבנהאוזן מורקאפלה, הולנד

זבנהאוזן מורקאפלה

למציאת הדילים הטוביןם ביותר מבין 122 מלונות במורקאפלה, הולנד עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 3 מתוך 5

Bastion Hotel Zoetermeer

Zilverstraat 6, זואטמיר, הולנד

בBastion Hotel Zoetermeer ישנו מגוון רחב של מתקנים ושרותים מודרניים אשר יאפשרו לכם להנות מכל רגע, בין השאר תמצאו שם בריכת שחייה, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. בBastion Hotel Zoetermeer ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. אורחים שמטיילים עם מחשב נייד יוכלו לנצל את האינטרנט האל חוטי
שהמלון מספק על חשבון הבית עבור כלל אורחיו.

כל החדרים המודרניים של Bastion Hotel Zoetermeer מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כמו כן, יש בחדרים פינת קפה ותה, מקרר ומיני בר.

בBastion Hotel Zoetermeer יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בשכנות למלון.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. רוטברגן גולפבאן ומסלול הגולף הוג ברגש נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מBastion Hotel Zoetermeer.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

בריכת שחייה, אמבטיה, ביליארד

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 29 ביקורות אורחים
מתוך 4 ביקורות על האינטרנט, 3 אמרו שהוא היה חינם
2 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס

Hotel Breitner

Breitnerstraat 23, רוטרדם, הולנד

המלון יושב במרחק של 20 דקות הליכה בלבד למרכז העיר רוטרדם ורק חמש דקות הליכה אל מכון הארכיטקטורה ההולנדי ומכון הארכיטקטורה ההולנדי. בHotel Breitner תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Hotel Breitner מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מעלית, מרכז עסקים וניקוי יבש. כחלק משרותי המלון, האורחים יכולים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים מכבסה, שירותי כביסה ואחסון מזוודות.

בחדרים הגדולים ונוחים של Hotel Breitner תמצאו כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. בכולם תמצאו טלפון, מגהץ ומיקרוגל. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בHotel Breitner יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בסמוך למלון. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

המלון נמצא במרחק כ-10 דקות הליכה אל מוזיאון צ'אבוט וקונשטאל, בעוד קזינו הולנד רוטרדאם וBeurs-WTC Congress & Event Center במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. המרחק מRotterdam The Hague Airport (RTM) הוא רק 20 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 39 ביקורות אורחים
מתוך 25 ביקורות על המיקום של המלון, 24 אמרו שהוא במיקום נוח
6 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
4 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 4 ימליצו עליה
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 7 ביקורות על הצוות, 6 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
3 אורחים ציינו בביקורתם את חיבור האינטרנט, 3 ציינו שהוא היה חינם

Hotel de Doelen

Rapenburg 2, ליידן, הולנד

המלון האטרקטיבי נמצא במרכז ליידן , במרחק קצר אל National Museum of Antiquities. המלון מדורג 3 כוכבים וממוקם לנוחותכם קרוב לכל האתרים שמומלץ לבקר בזמן השהות בליידן.

Hotel de Doelen מציע אחסון מזוודות, אינטרנט אל- חוטי חינם ושירותי כביסה. הגינה היא המקום האידיאלי לשבת ולהירגע.

כל החדרים הגדולים של Hotel de Doelen מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בנוסף החדרים מאובזרים במכונת קפה, טלפון ופינת קפה ותה. בכל החדרים תמצאו תקרה גבוהה.

הפאב של Hotel de Doelen מבטיח אווירה נעימה ומבחר רחב של משקאות. התעוררו לארוחת בוקר אנגלית מצוינת.

המלון נמצא כ-10 דקות הליכה אל המוזיאון הלאומי האתנולוגי, בעוד המוזיאון הלאומי להיסטוריה של הטבע ומוזיאון להיסטוריה של הטבע במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. Koninklijke Haagsche Golf and Country Club וGolfclub Kagerzoom ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מHotel de Doelen.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, פאב, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה

שירותים

כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Leeuwenbrug

Koornmarkt 16, דלפט, הולנד

נופים מרהיבים של התעלה נשקפים מן הטראסה של Hotel Leeuwenbrug. המלון ה נמצא לנוחותכם במרכז העיר.

Hotel Leeuwenbrug מציע שירותי בייביסיטר, מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. בנוסף, יש במלון ניקוי יבש, כספת ואחסון מזוודות. בנוסף יש בנק בתוך שטח המלון.

כל החדרים המודרניים של Hotel Leeuwenbrug מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה ומרפסת. ובנוסף הוא מכיל מגהץ, כספת וחדר אמבטיה פרטי. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המעוצבים לאירוח משפחות.

הבר של Hotel Leeuwenbrug מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחי המלון מוזמנים ליהנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר מפנקת המוגשת בכל יום. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בשכנות למלון.

מקומות אטרקטיביים רבים ופופולריים נמצאים במרחק של מספר דקות הליכה מהמלון. מרכזי קניות וחיי לילה תוססים נמצאים במרחק קצר מהמלון.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

גינה

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, כספת, שירות השכמה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 147 ביקורות אורחים
118 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 117 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 36 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 30 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 29 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
31 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 19 חשבו שהם היו די גדולים
9 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 9 אמרו שהמיטות היו נוחות
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם

Hampshire Hotel Delft Centre

Koepoortplaats 3, דלפט, הולנד

המלון המקסים ממוקם באופן אידיאלי במרכז דלפט ומציע סאונה, מסלול גולף ובריכת שחייה. המלון מדורג 4 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי קרוב לכל המקומות שמומלץ לבקר בזמן השהות בדלפט.

Hampshire Hotel Delft Centre מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, קונסיירז' וחדר/י ישיבות. בנוסף תמצאו מרכז עסקים, אינטרנט אל- חוטי חינם וחדרי דיונים. לנוחיות האורחים, הHampshire Hotel Delft Centre נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hampshire Hotel Delft Centre מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מרפסת וכבלים / לוויין. הם כוללים פינת קפה ותה, מכונת קפה וכספת. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הבר של Hampshire Hotel Delft Centre מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בדלפט ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, חדרים צמודים, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, סאונה, אמבטיה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 76 ביקורות אורחים
18 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 18 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 14 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 10 ביקורות על נקיון החדרים, 10 אמרו שהם היו מצוחצחים
21 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 21 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
6 אורחים ציינו את הנוף בביקורתם, 6 אמרו שהוא היה מדהים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שזה מלון מודרני, ורק 1 חשבו שהוא היה מיושן

Soul Inn Bed And Breakfast Delft

Willemstraat 55, דלפט, הולנד

הbed and breakfast ממוקם באופן מושלם במרכז העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לחופשתכם בדלפט.

בSoul Inn Bed And Breakfast Delft תמצאו מגוון רחב של מתקנים ושרותים מודרניים אשר יאפשרו לכם להנות מכל רגע, בין השאר תמצאו שם חנייה במקום ואינטרנט אל- חוטי חינם. כחלק משרותי ה-bed and breakfast, האורחים יכולים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. ניתן גם להזמין חדרים ללא עישון ולהנות מאוויר נקי.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Soul Inn Bed And Breakfast Delft מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה. חדרי האמבטיה כוללים מקלחת ומגבות.

המיקום במרכז חיי הלילה של דלפט מבטיח מגוון מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. באזור תמצאו הרבה אתרים תיירותיים.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מגבות, חדר אמבטיה משותף, מקלחת

פעילויות

הליכה

שירותים

מחשב

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 44 ביקורות אורחים
מתוך 6 ביקורות על המיטות, 6 אמרו שהן היו נוחות
6 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 6 אמרו שהם היו מאוד נקיים
13 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 11 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 5 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 5 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
4 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 4 מצאו אותו מסייע ומנומס

NH Capelle

Barbizonlaan 2, קאפל אן דן איסל, הולנד

ממוקם בפרינס אלכסנדר, המלון מציע חדרים מודרנים עם ריהוט עכשווי ונוחות מירבית. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נהיגה למרכז העיר קאפל אן דן איסל.

הינכם מוזמנים ליהנות מהשמש בטראסה או ללגום כוסית בבר. אנשי המלון הפתוחים והמקצועיים, זמינים לאורך כל היום והלילה. תוכלו לנצל את רשת האינטרנט ולהישאר מעודכנים גם בזמן שהייתכם.

כל אחד מהחדרים הנעימים של NH Capelle מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מוארים ומכילים חדר אמבטיה פרטי, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ופינת קפה ותה ובנוסף הם ממוזגים. בנוסף כלולים חלוקי רחצה ונעלי בית לנוחות מירבית.

המסעדה של NH Capelle מגישה תפריט איטלקי, צמחוני ובין-לאומי משובח ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם מבלי לצאת מן המלון. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. שרות החדרים זמין 24 שעות והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם תמיד.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בקאפל אן דן איסל ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, חדרים צמודים, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, אמבטיה, גינה, הליכה, אגם, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, חדרי אירועים, ציוד אודיו/וידאו, קומת מנהלים, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם חנייה לאוטובוסים במקום.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 41 ביקורות אורחים
מתוך 6 ביקורות על הצוות, 6 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
4 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
3 אורחים ציינו את האינטרנט בביקורתם, מתוכם 3 היו צריכים לשלם עבורו
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים
מתוך 2 ביקורות על המיטות, 2 אמרו שהן היו נוחות
2 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד

Jorplace City Hostel Delft

האכסניה יושבת באופן אידיאלי בלב העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לשהייתכם בדלפט.

הינכם מוזמנים ליהנות מהאוויר הצח בטראסה או ללגום כוסית בבר. לשימושכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי האכסניה, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהיות מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. ניתן גם להזמין חדרים ללא עישון ולהנות מאוויר נקי.

בחדרים המרווחים של Jorplace City Hostel Delft תיהנו מפינת אוכל בחדר, כספת וטלוויזיה. חדרי האמבטיה מציעים מקלחת.

המיקום בלב אזור הבילויים של דלפט מבטיח שפע מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. הצוות של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בדלפט ובנוסף ישמח לתת רעיונות למסעדות.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, בית קפה, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, הטלת חצים

שירותים

שרותי אירועים, כספת, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


B&B De Haven

Medusastraat 12, ליידן, הולנד

הbed and breakfast המדורג 3 כוכבים ממוקם במרכז ליידן.

כל אחד מהחדרים המודרניים של B&B De Haven מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מטבחון וטלוויזיה. החדרים כוללים כספת, פינת קפה ותה ונגן די וי די ולנוחותכם הbed and breakfast מציע גם שירות חדרים. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הbed and breakfast נמצא ליד מגוון מקומות בילוי חמים, בקרבת מקום תמצאו ברים, מועדונים ומסעדות אופנתיות. כאורחי ה-bed and breakfast תוכלו להשכיר אפניים ולטייל באזור.

כללי

שירות חדרים, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, נגן DVD, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה

שירותים

כספת, השכרת אופניים, מחשב, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 12 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהאורחים היו מרוצים מהצוות
מתוך 3 ביקורות על האינטרנט, 2 אמרו שהוא היה חינם
3 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
2 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה

Best Western Plus City Hotel Gouda

Hoge Gouwe 261, חאודה, הולנד

Best Western Plus City Hotel Gouda מציע לאורחיו מיקום אידיאלי בלב העיר.

Best Western Plus City Hotel Gouda מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, חדר/י ישיבות ומעלית. בנוסף תמצאו ניקוי יבש, חדרי דיונים ומגרשי טניס. לנוחיות האורחים, הBest Western Plus City Hotel Gouda נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים הנוחים בBest Western Plus City Hotel Gouda מכילים כספת, פינת קפה ותה וטלוויזיה עם מסך שטוח. בין השאר, תמצאו בחדרים מקרר, מיני בר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. כל החדרים הממוזגים בBest Western Plus City Hotel Gouda הם חסינים לרעש.

הבר של Best Western Plus City Hotel Gouda מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי בקרבת מקום.

מקומות אטרקטיביים שונים ופופולריים ממוקמים במרחק הליכה קצר מהמלון. הצוות של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בחאודה ובנוסף ישמח להציע המלצות למסעדות.

כללי

שירות חדרים, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרשי טניס, סיוע רפואי זמין, רופא תורן

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, קומת מנהלים, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Ibis Leiden Centre

Stationsplein 240-242, ליידן, הולנד

המלון המקסים ממוקם באופן אידיאלי במרכז ליידן ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם וסאונה.

Hotel Ibis Leiden Centre מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף ניקוי יבש, מרכז עסקים ומעלית. במלון תמצאו שירותי כביסה, סולריום וכספת. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שHotel Ibis Leiden Centre מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Ibis Leiden Centre מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר אמבטיה פרטי וכספת. ובנוסף הוא מכיל מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , פינת קפה ותה ומכונת קפה. כל החדרים הממוזגים של הHotel Ibis Leiden Centre הם חסינים לרעש.

הבר של Hotel Ibis Leiden Centre מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

המיקום במרכז חיי הלילה של ליידן מבטיח שפע מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. באזור תמצאו הרבה אתרים תיירותיים.

כללי

פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סיוע רפואי זמין, סאונה, מסאז', רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, מעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. חנייה לאוטובוסים במקום.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


De Bieslandse Heerlijkheid

Klein Delfgauw 61, דלפט, הולנד

De Bieslandse Heerlijkheid מציע חדרים נוחים, אינטרנט אל- חוטי חינם, טראסה וחנייה במקום. הגינה היא המקום המושלם לתפוס שלווה.

כל אחד מהחדרים המודרניים של De Bieslandse Heerlijkheid מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מקרר ופינת קפה ותה.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מקרר, פינת קפה ותה, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה, אופניים

שירותים

שרותי אירועים, השכרת אופניים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel De Sniep

Broekwegschouw 211, זואטמיר, הולנד

המלון המקסים ממוקם באופן אידיאלי במרכז זואטמיר ומציע מסלול גולף ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Hotel De Sniep מציע ניקוי יבש, מעלית וכספת. בנוסף תמצאו אחסון מזוודות וטראסה. בתוך שטח המלון יש גם מרכז קניות.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Hotel De Sniep מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים כוללים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , פינת קפה ותה ומרפסת פרטית ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. כל החדרים הממוזגים של הHotel De Sniep הם חסינים לרעש.

בנוסף פועלים בHotel De Sniep מסעדה ובר. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. בנוסף תמצאו מגוון בתי קפה ומסעדות הנמצאים בשכנות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

מסלול גולף, אופניים

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel & Spa Savarin - Hampshire Classic

Laan van Hoornwijck 29, רייסווייק, הולנד

Hotel & Spa Savarin - Hampshire Classic מציע מסלול גולף, מעלית ומכון יופי. הספא מציע מבחר של טיפולי גוף ועיסויים. הצוות של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם ברייסווייק ובנוסף ישמח להציע המלצות למסעדות.

בחדרים יש גם טלוויזיה, כבלים / לוויין ומרפסת. החדרים מכילים כספת, מיני בר ופינת קפה ותה ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. כל החדרים הממוזגים של הHotel & Spa Savarin - Hampshire Classic הם חסינים לרעש.

הבר של Hotel & Spa Savarin - Hampshire Classic מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר אפשר להזמין אל החדר. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. מרכז העיירה רייסווייק הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, סאונה, טיולים מודרכים, גינה, טרקלין, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, ספר/מכון יופי, סלון יופי, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, מחשב נייד, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, קומת מנהלים, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם המלון מציע שירות החנייה . ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 38 ביקורות אורחים
מתוך 5 ביקורות על המיטות, 5 אמרו שהן היו נוחות
8 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 5 ימליצו לאכול בה
4 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 4 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 3 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
4 אורחים התייחסו בביקורתם לבר, 3 מצאו שהאווירה והמבחר שם נהדרים

Kasteel de Wittenburg

Landgoed de Wittenburg 1, וואסנאר, הולנד

Kasteel de Wittenburg מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מסלול גולף, מרכז עסקים ואינטרנט אל- חוטי חינם. במלון יש חדרי דיונים, שירותי בייביסיטר וניקוי יבש. הצוות המקצועי ישמח לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בוואסנאר ולהמליץ על מסעדות ובתי קפה באזור.

החדרים המרווחים כוללים כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. כל חדר כולל בין השאר מכונת קפה, מיני בר ומגהץ.

הבר של Kasteel de Wittenburg מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. מרכז העיירה וואסנאר הינו מרחק של נסיעה קצרה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

מסלול גולף, גינה, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


City Studios Rotterdam

Botersloot 40b, רוטרדם, הולנד

המלון המדורג 3 כוכבים ממוקם במרכז רוטרדם. המלון המודרני והמרווח ממוקם בסמוך ללאטרקציות הרבות שלרוטרדם יש להציע.

City Studios Rotterdam מציע אינטרנט אל- חוטי חינם וספריה. בCity Studios Rotterdam פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של המלון מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מטבחון, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. כל חדר מצוייד במרפסת, חדר אמבטיה פרטי ופינת קפה ותה.

בבר של המלון תוכלו ליהנות מתפריט גורמה באווירה רגועה וממגוון משקאות איכותיים.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע לרוב לאטרקציות התיירותיות שבאזור בהליכה.

כללי

חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

משק בית, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 161 ביקורות אורחים

Bed and Breakfast Oude Rijn

Ockenrode 14, ליידרדורפ, הולנד

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, פינת קפה ותה, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, שייט בקאנו

שירותים

כספת, השכרת אופניים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Den Haag Nootdorp

Gildeweg 1, נוטדורפ, הולנד

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Hotel Den Haag Nootdorp עם חדרים מודרנים ובנוסף אינטרנט אל- חוטי חינם, מרפסת ומיני בר.

Hotel Den Haag Nootdorp מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מעלית, מסלול גולף וחדר/י ישיבות. השרותים כוללים בין השאר חדרי דיונים, ניקוי יבש ומרכז עסקים. אורחים שרוצים להתאמן במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר.

החדרים מודרנים וממוזגים והם מכילים חלונות חסינים לרעש, כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. בין השאר, תמצאו בחדרים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מגהץ ופינת קפה ותה. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Hotel Den Haag Nootdorp מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו.

Rotterdam The Hague Airport (RTM) ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. Golf Club BurgGolf Zoetermeer ומסלול הגולף לוינברג נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, אמבטיה, אופניים, מתקני כושר, ג'קוזי, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, מרכז כנסים, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel-Restaurant De Beukenhof

Terweeweg 2-4, אוכסטכיסט, הולנד

Hotel-Restaurant De Beukenhof מציע קבלה הפועלת 24 שעות, סאונה ומרכז עסקים. כמו כן תמצאו במלון מועדון כושר, ניקוי יבש ואחסון מזוודות. בנוסף הינכם מוזמנים להנות מאינטרנט אלחוטי ולהיות מעודכנים בזמן חופשתכם.

בחדרים המוארים ומודרנים של Hotel-Restaurant De Beukenhof תמצאו מרפסת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. החדרים מכילים נגן די וי די, כספת ומכונת קפה ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים.

בHotel-Restaurant De Beukenhof יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים באזור למלון. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את המוזיאון הלאומי האתנולוגי, National Museum of Antiquities וKoninklijke Haagsche Golf and Country Club. המלון נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל מוזיאון להיסטוריה של הטבע והמוזיאון הלאומי להיסטוריה של הטבע.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, טלוויזיה, נגן DVD, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, סאונה, קזינו, גינה, אופניים

שירותים

מרכז עסקים, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 18 ביקורות אורחים
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים, 4 חשבו שהיא הייתה יקרה מדי
מתוך 4 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 4 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
7 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 5 מצאו אותו מסייע ומנומס
מתוך 4 ביקורות על נוחות החדרים, 4 אמרו שהחדרים היו נוחים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על המיטות, 3 אמרו שהן היו נוחות

Van der Valk Den Haag-Wassenaar

Zijdeweg 54, וואסנאר, הולנד

Van der Valk Den Haag-Wassenaar מציע מסלול גולף, חדר/י ישיבות ומעלית. אנשי המלון המאירים פנים והנמרצים, זמינים לאורך כל היום והלילה. בנוסף, תמצאו בVan der Valk Den Haag-Wassenaar מרכז עסקים, ניקוי יבש ואינטרנט אל- חוטי חינם.

בחדרים המרווחים ונעימים של Van der Valk Den Haag-Wassenaar תמצאו מרפסת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים מוארים ומכילים מגהץ, כספת וטלפון ובנוסף הם ממוזגים. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בVan der Valk Den Haag-Wassenaar יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל מסלול הגולף דינזיכט ופחות מעשר דקות נסיעה אל Children's Book Museum, Koninklijke Haagsche Golf and Country Club ומוזיאון ההיסטוריה דה האג. מסלול הגולף לוינברג וWassenaarse Golfclub Rozenstein נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מVan der Valk Den Haag-Wassenaar.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

מסלול גולף, אופניים, מסלולי הליכה, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 3 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

Savelberg Restaurant-Hotel

Oosteinde 14, וורבורג, הולנד

Savelberg Restaurant-Hotel מציע לאורחיו מיקום אידיאלי בלב העיר.

Savelberg Restaurant-Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות ומעלית. הגישה לרשת האלחוטית היא על חשבון הבית. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים שירותי בייביסיטר, חדרי דיונים ומרכז עסקים.

החדרים הנוחים בSavelberg Restaurant-Hotel מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וכספת. החדרים מכילים טלפון, מיטת קיר ומגהץ ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה אינטימית. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדרים ולהנות ממנה בנינוחות ובפרטיות.

Rotterdam The Hague Airport (RTM) ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. מאוריציוס, מוזיאון ההיסטוריה דה האג ומסלול הגולף דינזיכט נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, מאבטח, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 9 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 3 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
3 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 3 ימליצו עליה
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מצאנו 2 ביקורות חיוביות על המיטות של המלון

Van der Valk Hotel Avifauna

Hoorn 65, אלפן אן דן ריין, הולנד

Van der Valk Hotel Avifauna מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מעלית וחדר/י ישיבות. בVan der Valk Hotel Avifauna ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. בנוסף יש חנות מזכרות/מתנות בתוך שטח המלון.

כל החדרים הגדולים של Van der Valk Hotel Avifauna מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה ומרפסת. החדרים מכילים טלפון ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

המסעדה של Van der Valk Hotel Avifauna מציעה תפריט איטלקי נפלא ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם מבלי לצאת מן המלון. בבר של המלון ניתן להתרווח עם כוסית ולהנות מחברה טובה.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. ארכאון ומסלול הגולף זגרסלוט נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

קזינו, גינה, אופניים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Buitengoed De Uylenburg

Noordeindseweg 70, דלפגאו, הולנד

המלון נמצא במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז דלפגאו ותעריפיו הוגנים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נהדרת וחסכונית.

בBuitengoed De Uylenburg תמצאו מגוון רחב של מתקנים ושרותים מודרניים אשר יאפשרו לכם להנות מכל רגע, בין השאר תמצאו שם מרכז עסקים ואחסון מזוודות. המלון גם מציע לאורחיו גישה לאינטרנט אל-חוטי.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Buitengoed De Uylenburg מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה ומגהץ. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הבר של Buitengoed De Uylenburg מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. כאורחי המלון תוכלו להשכיר אפניים ולסייר באזור.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

שירותים

מרכז עסקים, שרותי אירועים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Het Oosten Hazerswoude-Dorp

Frankrijklaan 2, הייזרסוואדה דורפ, הולנד

Hotel Het Oosten Hazerswoude-Dorp מציע חדר/י ישיבות, מעלית וקבלה הפועלת 24 שעות. מלבד אינטרנט אל- חוטי חינם, מרכז עסקים ואולמות טניס, המלון מציע גם מגרש סקווש ורכיבת סוסים. הגינה היא המקום האידיאלי לתפוס שלווה.

החדרים המוארים בHotel Het Oosten Hazerswoude-Dorp כוללים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. הם מציעים מגהץ, טלפון ופינת קפה ותה. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

במסעדה של Hotel Het Oosten Hazerswoude-Dorp תוכלו להנות ממגוון מאכלים מהמטבח היפני. בשעות הערב, הלאונג' בר הוא המקום ההמתאים ביותר לשבת וליהנות מתפריט המשקאות העשיר באווירה אינטימית.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Fun4Two, מסלול הגולף זגרסלוט ומסלול הגולף איזלווידה. ארכאון נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

מגרשי טניס, גינה, מגרש סקווש, אופניים, מגרשי טניס - מקורים, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hampshire Hotel Savoy Rotterdam

Hoogstraat 81, רוטרדם, הולנד

המיקום המרכזי של Hampshire Hotel Savoy Rotterdam יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של רוטרדם כמו למשל Mariniers Museum Rotterdam וBeurs-WTC Congress & Event Center אשר נמצאים במרחק הליכה קצר.

Hampshire Hotel Savoy Rotterdam מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, חדר/י ישיבות ומרכז עסקים. בנוסף תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, ניקוי יבש וחדרי דיונים. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Hampshire Hotel Savoy Rotterdam מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מרפסת, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. הם כוללים כורסאות, ממוזגים ומצויידים במוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , כספת ופינת קפה ותה. לנוחות מירבית, תמצאו בחדר גם נעלי בית.

הבר של Hampshire Hotel Savoy Rotterdam מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום וניתן להזמינה לחדר. בנוסף הינכם מוזמנים ליהנות ממבחר הברים והמסעדות שבאזור.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל מוזיאון צ'אבוט ופחות מעשר דקות נסיעה אל אירסמוסבורג. מוזיאון הנמל והמוזיאון הימי נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, הליכה, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 438 ביקורות אורחים
מתוך 45 ביקורות על האינטרנט, 37 אמרו שהוא היה חינם
18 אורחים סיפקו ביקורת על חדרי האמבטיה, 16 אמרו שהם היו קטנים
30 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 27 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 24 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 85 ביקורות על המיקום של המלון, 80 אמרו שהוא במיקום נוח
46 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 43 מצאו אותו מסייע ומנומס


View Larger Map

מלונות במורקאפלה, מלונות בהולנד, הזמנת מלון במורקאפלה, בתי מלון במורקאפלה, דילים למלונות במורקאפלה, השוואת מחירים למלונות במורקאפלה, השוואת מלונות במורקאפלה, הנחות למלונות במורקאפלה, מלונות זולים במורקאפלה, השוואת בתי מלון במורקאפלה, נופש במורקאפלה, נופש בהולנד,

זבנהאוזן מורקאפלה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Moerkapelle_3.htm
הולנד: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Netherlands.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה